środa, 27 grudnia 2017

Dermacol, Aroma Ritual, orzeźwiający żel pod prysznic

Witajcie :)
 
Święta, święta i po świętach. Ja niestety dzisiaj jestem już w pracy do 23.30, ale przygotowałam dla Was recenzję orzeźwiającego żelu pod prysznic o zapachu czarnej wiśni od Dermacol.
 
 
 
Żel pod prysznic z ekstraktem z wiśni, który doskonale dba o skórę i chroni ją przed wysychaniem, pozostawiając ją miękką i delikatną.
Świeży zapach ma stymulujący wpływ na ciało i duszę, pobudza i wprowadza w dobry nastrój.
 
 
 
 
Żel znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 250 ml.
Zamykana jest na klik, nic się nie zacina i można ją spokojnie otworzyć mokrymi dłońmi.
Jego konsystencja jest odpowiednia, ani zbyt rzadka, ani zbyt gęsta.
Jeśli chodzi o zapach, to naprawdę bardzo przypadł mi do gustu. Jest soczyście owocowy, wiśnia jest w nim bardzo dobrze odwzorowana. Nie jest ona mdła czy też chemiczna.
Bardzo dobrze się pieni, oczyszcza skórę, nie wysusza jej i nie powoduje efektu ściągnięcia.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił.
 
Kosztuje ok. 11 zł i dostępny jest np. na https://www.iperfumy.pl/

 
 
 

 

1 komentarz:

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)