środa, 31 maja 2017

Ziaja, krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea

Witajcie :)

Dzisiaj jestem jeszcze w pracy do 23.30, ale wcześniej przygotowałam dla Was recenzję kremu nawilżającego do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea od Ziaja.

 
 
nawilża-chroni-wzmacnia
DZIAŁANIE KOSMETYCZNE
- Nawilża dłonie nawet po częstym myciu.
- Łagodzi dyskomfort suchej i popękanej skóry.
- Wzmacnia naturalną barierę ochronną.
- Przywraca elastyczność i gładkość naskórka.
- Pielęgnuje oraz wzmacnia paznokcie.
APLIKACJA KOSMETYCZNA
- Subtelnie pachnie i szybko się wchłania.
- Idealny do używania w każdym momencie dnia.
 
 
 
 
 
Krem znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 100 ml.
Ma bardzo przyjemny zapach, lekko perfumowany, który przypadł mi do gustu.
Utrzymuje się dość długo na dłoniach.
Jego konsystencja jest lekka, co sprawia, że bardzo szybko się wchłania.
 
 
 
Nie pozostawia po sobie tłustego, nieprzyjemnego filmu, który mógłby przeszkadzać w pracy bądź codziennych, domowych czynnościach.
Bardzo dobrze nawilża,wygładza dłonie i sprawia, że stają się one miękkie i delikatne w dotyku.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił.
 
Kosztuje ok. 3,70 zł i dostępny jest np. na iperfumy.pl
 
 
 

 

 

 
 
 
 

5 komentarzy:

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)